Biuletyn Informacji Pubicznej - Zamówienia publiczne - Ogłoszenie o zamówieniach publicznych

Markowa, 30.01.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na usługę utrzymania zieleni wokół obiektu Muzeum, położonego w miejscowości Markowa,

w gminie Markowa, w powiecie łańcuckim.

1. Zamawiający:

Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej

Markowa 1487

37-120  Markowa

NIP 8151802405

2. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie § 5 ust. 2 pkt 2) Zarządzenia
nr 10/2017 Dyrektora Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z dnia 12 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu zieleni wokół obiektu Muzeum, położonego w miejscowości Markowa, w gminie Markowa, tj. na koszeniu trawnika, wertykulacji trawnika, nawożeniu roślin, oprysku trawnika przeciwko chwastom (ochrona chemiczna), pieleniu rabat (ochrona mechaniczna), ochronie roślin, ściółkowaniu uzupełniającym, sadzeniu uzupełniającym drzew i krzewów oraz ochronie chemicznej przeciwko szkodnikom drzew i krzewów.

Usługa polegająca na utrzymaniu zieleni wokół obiektu Muzeum obejmuje:

  1. trawniki – ok. 692,00 m2,
  2. powierzchnie obsadzone irgą rozesłaną – ok. 256,00 m2,
  3. powierzchnie obsadzone żywopłotem – 52,00 m2,
  4. drzewka: jabłoń rajska i wiśnia piłkowana – 55 szt.

3.2  Warunki wykonania zamówienia:

  1. koszenie trawnika kosiarką spalinową – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w okresie intensywnego wzrostu, wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem wykoszonej trawy we własnym zakresie każdorazowo po wykonaniu przycięcia trawy.
  2. wertykulacje trawnika wertykulatorem spalinowym, co najmniej – 1 raz w okresie obowiązywania umowy.
  3. nawożenie roślin i wapnowanie, co najmniej – 4 razy w okresie obowiązywania umowy, usługa wraz z kosztem zakupu nawozu, zasilanie nawozami według zalecenia nawozowego do sprawozdania z badań, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (o dokładnym terminie nawożenia należy poinformować Zamawiającego w celu kontroli prowadzonych prac).
  4. oprysk trawnika przeciwko chwastom – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż trzy razy w okresie obowiązywania umowy,
  5. uzupełnianie ubytków kory w miarę potrzeb,
  6. uzupełnianie ubytków w postaci dosiania trawy,
  7. pielenie rabat – co najmniej 8 razy w okresie obowiązywania umowy,
  8. ochrona roślin (cięcia pielęgnacyjne i formujące, oprysk przeciwko chwastom oraz szkodnikom) – co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy,
  9. ściółkowanie uzupełniające – w razie zaistniałych ubytków,
  10. sadzenie uzupełniające drzew i krzewów – w razie zaistniałych ubytków,
  11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji powyższych czynności systematycznie, stosownie do wzrostu drzew, krzewów i trawy, wynikającego z okresu wegetacji roślin, według harmonogramu prac, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz niezbędne materiały do realizacji zamówienia,
  13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac z najwyższą starannością, w sposób fachowy i terminowy,
  14. Wykonawca odpowiada za utrzymanie ładu i porządku na terenie prowadzonych prac oraz pełne zabezpieczenie warunków BHP,
  15. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po wykonaniu prac a także wywiezienia we własnym zakresie: trawy, gałęzi, konarów i wszelkich innych pozostałości.

4. Termin realizacji:

Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres od 13.03.2020 r. do 30.11.2020 r.

5. Termin związania ofertą:

Złożona przez Wykonawcę oferta będzie ważna przez okres  15 dni od terminu składania ofert.

6. Rozliczenie za wykonanie usługi:

Zamawiający będzie wpłacał należność przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wystawionej prawidłowo faktury, potwierdzającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą wystawienia faktury będzie każdorazowo, bezusterkowy protokół odbioru wykonanych prac.

7. Kryterium wyboru oferty:
7.1 Kryterium wyboru oferty jest cena brutto za usługę (cena – 100%).
7.2 Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego.
7.3 Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym koszty dojazdu Wykonawcy do budynku Muzeum oraz wszystkie inne koszty prac i materiałów koniecznych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy.

8. Opis sposobu przygotowania oferty:

8.1   Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie na      formularzu   ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

8.2   Oferta musi być złożona jako skan formy pisemnej, bądź w formie pisemnej oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

8.3   Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej – dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.4   W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem” i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

8.5   Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

8.6   Wykonawca składając ofertę powinien wpisać w temacie wiadomości email, bądź też w przypadku wyboru złożenia oferty w formie pisemnej, zamieścić na kopercie lub innym opakowaniu, oznaczenie zgodnie z poniższym:

„Oferta na usługę utrzymania zieleni dla Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej”.

8.7  O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają możliwości sprzętowe i ludzkie  oraz wiedzę umożliwiającą realizację zamówienia. Zamawiający nie zapewnia sprzętu, urządzeń, materiałów zawiązanych z realizacją zamówienia.

8.8   Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.

8.9   Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

8.10 Oferty niespełniające wymogów formalnych, określonych przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.

9. Miejsce i termin złożenia oferty:

9.1  Oferta może być złożona osobiście w sekretariacie Muzeum, mieszczącym się w jego siedzibie pod adresem Markowa 1487, wysłana drogą pocztową  lub   e-mailową: sekretariat@muzeumulmow.pl

do dnia 20.02.2020 r. do godz. 14:00.

9.2  Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9.3   Oferty złożone po wskazanym w zapytaniu terminie będą podlegały odrzuceniu i nie będą dopuszczone do oceny.

9.4.  O wynikach postępowania powiadomieni zostaną Wykonawcy, którzy złożą ofertę w wyznaczonym terminie.

9.5.  Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi 21.02.2020 r. o godz. 9:00, o czym Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni. Wskazany termin może ulec wydłużeniu w sytuacji badania ofert.

10. Zawarcie umowy:
10.1 Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 4 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
10.2 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród    pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

11. Unieważnienie postępowania:

11.1 Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.

11.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

12. W sprawach nieuregulowanych zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.

 

13. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego w sprawie zapytania ofertowego:

Piotr Tarnawski – Pracownik techniczny

Tel. 17 783 7623; 17 224 10 15

e-mail: piotr.tarnawski@muzeumulmow.pl

 

14. Załączniki:

  • Załącznik nr 1 – wyniki badań gleby,
  • Załącznik nr 2 – harmonogram,
  • Załącznik nr 3 – formularz ofertowy,
  • Załącznik nr 4 – wzór umowy.

Zapytanie ofertowe utrzymanie zieleni w MPRZ 2020

Załącznik nr 3 – formularz ofertowy

MU.A.261.1.2019                                                                                                                                                                                                                                                                                Markowa, 31.07.2019 r.

Zapytanie ofertowe

Zamawiający:  Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:  Umowa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Muzeum Polaków Ratujących Żydów.

1. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia nr 10/2017 Dyrektora Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z dnia 12 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zapytania  jest umowa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej do jednego punktu poboru energii od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Miejsce poboru energii elektrycznej: Markowa 1487, 37-120 Markowa Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi: 115 000 kWh, Prognozowane średnie miesięczne zużycie energii: 9 583 kWh, Moc umowna dla punktu poboru wynosi 65 kW, Grupa taryfowa: C 21 Napięcie znamionowe: 0,23/0,4 kV Grupa przyłączeniowa: IV Model licznika energii elektrycznej: Elster AS 1440 Prognozowane miesięczne zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od wskazanej prognozy zużycia energii), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie cenowej ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Odbiorcy żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Odbiorca zakupi od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż wskazana prognozowana ilość energii, w szczególności spowodowanej zwiększeniem ilości PPE dla Odbiorcy, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach PPE. Układy pomiarowe nie zostały dostosowane do zmiany sprzedawcy.  W przypadku, gdy obowiązek dostosowania układów pomiarowych spoczywa na odbiorcy końcowym, Zamawiający zapewnia, że takie dostosowanie nastąpi w terminie umożliwiającym dokonanie planowanej zmiany sprzedawcy, a więc przed dniem zawarcia umowy. Zamawiający założył, iż wszystkie czynności związane ze zmianą sprzedawcy, umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej wg stawek zaoferowanych w ofercie przez zwycięskiego Wykonawcę zostaną zakończone najpóźniej do dnia poprzedzającego zawarcie umowy. Ewentualne ryzyko utrudnień, czy to ze strony Odbiorcy końcowego, czy Dystrybutora energii elektrycznej (np. wynikające z niedostosowania układów pomiarowych) mogące mieć wpływ na późniejsze rozpoczęcie sprzedaży energii dla PPE Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Informacje dodatkowe:

    • Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z iloczynu rzeczywistego zużycia energii elektrycznej razy stawka zadeklarowana przez Wykonawcę w postępowaniu, zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych w danej grupie taryfowej,
    • Umowa przygotowana przez Wykonawcę ma gwarantować stałą cenę podczas okresu obowiązania umowy.
    • Celem niniejszego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych.
    • Wykonawca zobowiązuje się zapewnić standardy jakościowe obsługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy w zakresie zachowania standardów jakościowych.
    • W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi w zakresie przedmiotu Umowy określonych obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, Sprzedawca zobowiązany jest do udzielenia Odbiorcy końcowemu bonifikat w wysokościach określonych Prawem energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w. ustawy.
    • Odbiorca końcowy uprawniony jest do zmiany ilości PPE (zwiększenia) w stosunku do ilości wskazanej. Podstawę dla zmiany ilości PPE stanowić będzie pisemne oświadczenie Odbiorcy końcowego złożone Sprzedawcy. Zmiana ilości PPE przez Odbiorcę końcowego nie wymaga zmiany umowy.
    • Zamawiający nie przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy.
    • Muzeum oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być sprzedawana energia elektryczna czynna na podstawie Umowy.

5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Okres trwania umowy: od  01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 6. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium: Cena – 100% 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

    • Przedkładając swoją ofertę wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki opisane w zapytaniu.
    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, działającym na terenie Zamawiającego, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD – w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
    • Wykonawca będzie dokonywał sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych obsługi odbiorców określonych w aktach wykonawczych do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
    • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty.
    • Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do oszacowania ceny oraz możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie.
    • Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych.
    • Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    • Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w PLN.
    • Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
    • W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie mają przepisy wyłącznie Kodeksu cywilnego.
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    1. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
    1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
    1. przestrzegają regulacji dotyczących zarówno minimalnego wynagrodzenia za pracę pracowników, jak i minimalnej stawki godzinowej dla określonych umów cywilnoprawnych.

8. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

    • Formularz oferty wg załączonego wzoru — zał. nr 1,
    • Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki.
    • W przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej, kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
    • W przypadku Wykonawcy niebędącego właścicielem sieci dystrybucyjnej oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD.
    • Wzór umowy – ogólne warunki umowy.
    • Pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą.

9. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

    • Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na sposób realizacji zamówienia.
    • W Formularzu oferty należy podać ceny wyrażone w złotych polskich.
    • Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
    • Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    • Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

10. Miejsce i termin złożenia oferty:

    • Ofertę należy złożyć do dnia  31.08.2019 r. do godz. 14:00.
    • Dopuszcza się złożenie oferty:
    1. a) w formie pisemnej na adres: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej, Markowa 1487, 37-120 Markowa,
    1. b) za pośrednictwem poczty elektronicznej (wersja pdf): sekretariat@muzeumulmow.pl

11. Opis sposobu przygotowania oferty:

    • Ofertę w formie tradycyjnej – pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie.
    • Ofertę w formie elektronicznej — jeden plik zawierający wszystkie wymagane załączniki podpisane, zeskanowane i zapisane w formacie PDF.
    • Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
    • Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
    • Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

12. Termin rozpatrzenia ofert oraz zawarcie umowy:

    • Rozpatrzenie złożonych ofert nastąpi w dniu 04.09.2019 r. w siedzibie zamawiającego,
    • Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
    • W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji warunków umowy lub podpisania umowy.
    • Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
    • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
    • Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579).
    • Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia:
    1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    1. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

13. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Mariya Ivanyuk  – Specjalista ds. Administracji Tel. 17 783 7625 e-mail: administracja@muzeumulmow.pl   Załączniki: 1. wzór formularza oferty

(pieczęć Wykonawcy)                                                                                                                                                                                                                                                                       Załącznik nr 1

 

FORMULARZ OFERTY

na wykonanie: Umowa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej.

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia nr 10/2017 Dyrektora Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z dnia 12 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. I.  Nazwa i adres zamawiającego: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej Markowa 1487 37-120 Markowa NIP 8151802405   II.  Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umowa kompleksowa sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej  do siedziby Zamawiającego.   III. Forma złożenia oferty: Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 31.08.2019 r. do godz. 14:00 w formie: – pisemnej ( osobiście, listownie ) na adres: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej

    1. Rodziny Ulmów w Markowej

Markowa 1487 37-120 Markowa – decyduje data wpływu   IV.  Nazwa i adres Wykonawcy: Nazwa ………………………………………………………………………………………………………… Adres………………………………………..… ………………………………………………… ………………………………………………… NIP …………………………………………… Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………………………   V.  Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1) W skali miesiąca

  Grupa taryfowa   Szacunkowa ilość energii MWh/m-c   Okres obowiązywania cen   Cena sprzedaży energii netto zł/MWh   Stawka opłaty za obsługę handlową netto zł/m-c   Wartość netto zł/m-c   Stawka podatku Vat Wartość brutto zł/m-c
Kol. 2 x 4 + kol.5 Kol. 6 x 7
1 2 3 4 5 6 7        8
C 21 9 583 01.01.2020 – 31.12.2020

2) W skali całej umowy – licząc od 01.01.2020 do 31.12.2020 r.  – 12 miesięcy Cenę netto …………………………………………… zł. Podatek VAT …………………………………………zł. Cenę brutto ……………………………………..….…zł. (słownie) brutto ……………………………………………………………………………………zł.   3) Opłata handlowa wynosi – …………………………………………………………

    1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
    1. Oświadczam, że przez cały okres trwania umowy gwarantuję stałą cenę energii i że oferowana cena zawiera koszty wszystkich certyfikatów energetycznych.

Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. Cena brutto ulega zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wartość wynikającą z tych zmian.

    1. Uważam, się za związanego niniejszą ofertą przez okres ………. dni od terminu złożenia oferty.
    1. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiące integralną część oferty są:

1) ……………………………………………………………………………. 2) ……………………………………………………………………………. 3)..…………………………………………………………………………… 4)……………………………………………………………………………..  

 ………………………………….….                                     …….……..………………………………………………………………………
       (miejscowość i data)                                       (podpis, pieczątka imienna osoby upoważnionej do  składania  oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)

Formularz ofertowy – Energia Zapytanie ofertowe – Energia elektryczna

Data utworzenia strony:
6 września 2019
Ostatnia modyfikacja:
28 lutego 2020
Autor zmian:
bkwasniak
Liczba wyświetleń strony:

No views yet

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. more information

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij