INFORMACJA O ZWIEDZANIU / REZERWACJA
Telefon:  + 48 17 783 75 78
(od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00)

Regulamin Zwiedzania: do zapoznania


                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Uprzejmie informujemy, że – oprócz poniedziałków – Muzeum będzie zamknięte dla osób zwiedzających w dniach: 1 i 6 stycznia, 24 marca, 31 marca i 1 kwietnia,      1 i 3 maja, 30 maja, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada oraz 24 i 25 grudnia 2024.

GODZINY OTWARCIA:

sezon zimowy (listopad-marzec):

  • poniedziałek: nieczynne
  • wtorek – niedziela: 10:00 – 16:00

sezon letni (kwiecień – październik):

  • poniedziałek: nieczynne
  • wtorek – niedziela: 10:00 – 18:00

OSTATNIE WEJŚCIE – 45 MIN. PRZED ZAMKNIĘCIEM WYSTAWY

ZALECANY WSTĘP NA WYSTAWĘ DLA MŁODZIEŻY OD LAT 12.

CENY BILETÓW:

20 zł – bilet normalny;

10 zł – bilet ulgowy – opiekunowie i wychowawcy grup szkolnych, emeryci i renciści, inwalidzi, osoby niepełnosprawne wraz z opiekunami;

5 zł – bilet ulgowy (7-26 lat) – dzieci, młodzież i studenci w wieku 7-26 lat.

W każdy wtorek zapraszamy do bezpłatnego zwiedzania.

Zwiedzanie z przewodnikiem:

w języku polskim, zarówno dla zwiedzających indywidualnie jak i grup zorganizowanych:

  • usługa przewodnicka: 40 zł;
  • wprowadzenie do zwiedzania: 20 zł;

w języku angielskim, zarówno dla zwiedzających indywidualnie jak i grup zorganizowanych:

  • usługa przewodnicka: 60 zł;
  • wprowadzenie do zwiedzania: 30 zł;

W przypadku grup zorganizowanych prosimy o dokonywanie rezerwacji z minimum tygodniowym wyprzedzeniem.


Więcej informacji


Jeżeli w przyszłości będą Państwo chcieli otrzymać fakturę, uprzejmie prosimy w momencie sprzedaży o podanie danych oraz numeru NIP (firmy, instytucji) do wystawienia paragonu.

Jeżeli faktura ma być wystawiona na przelew z terminem płatności 14 dni, to bardzo prosimy o mailowe podanie danych (firmy, instytucji) do sekretariatu na adres: sekretariat@muzeumulmow.pl.


REGULAMIN WYDARZEŃ ON-LINE:

Regulamin Wydarzeń on-line


REGULAMIN WARSZTATÓW/ LEKCJI MUZEALNYCH / ZAJĘĆ ON-LINE:

Oferta – dostępna tutaj.


WYNAJEM SALI WYSTAW CZASOWYCH:

Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość wynajmu sali wystaw czasowych.

                    Koszt wynajmu:  200 zł brutto za godzinę.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem wynajmu sali wystaw czasowych: Regulamin wynajmu sali wystaw czasowych.

W przypadku chęci skorzystania z oferty, prosimy o wypełnienie i przesłanie wniosku: Wniosek – Załącznik nr 1 do Regulaminu wynajmu sali wystaw czasowych.





Skip to content

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. more information

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij