- Nazwa stanowiska pracy: Starszy specjalista ds. Promocji i animacji
- Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
- Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
- Godziny pracy w systemie podstawowym – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
- Wymagania niezbędne
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
- wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, nauki polityczne, socjologia, psychologia społeczna, kulturozmawstwo (bądź udokumentowane doświadczenie – co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),
- biegłej znajomości – w mowie i piśmie – języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego,
- znajomości funkcjonowania mediów społecznościowych,
- doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym,
- doświadczenia w promocji wydarzeń naukowych, edukacyjnych lub artystycznych,
- doświadczenia pracy w medium prasowym, radiowym lub telewizyjnym, ewentualnie w innej instytucji komunikacji społecznej lub w instytucji kultury (preferowane doświadczenie pracy w muzeum lub innej instytucji kultury pamięci),
- umiejętności poprawnego stosowania języka polskiego, sprawnego posługiwanie się słowem (w tekście i wystąpieniach publicznych)
- wskazana znajomość programów graficznych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Zadania Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na zarządzaniu komunikacją społeczną i działalnością promocyjną Muzeum w szczególności poprzez:
- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i budowanie relacji publicznych Muzeum,
- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,
- bieżąca obsługa mediów społecznościowych Muzeum,
- tworzenie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a publicznością muzealną, w tym w szczególności integracja społeczności i sieci współpracowników oraz tworzenie towarzystwa przyjaciół Muzeum,
- upowszechnianie informacji o Programie i promowanie działalności Muzeum,
- opracowywanie i tworzenie planów działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania i opracowywanie treści promocyjnych oraz współpraca w ich publikowaniu,
- koordynacja tworzenia materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,
- współtworzenie planów realizacji Programu Działania Muzeum w zakresie komunikacji społecznej i promocji,
- współtworzenie koncepcji wydarzeń kulturotwórczych i działalności edukacyjnych Muzeum,
- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
- współpraca przy tworzeniu wystaw i organizacji odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń muzealnych,
- udział w przedsięwzięciach promocyjnych Muzeum,
- oprowadzanie gości Muzeum po Ekspozycji stałej oraz prezentacja publiczności muzealnej wystaw czasowych i informatoriów udostępnionych na terenie Muzeum lub w miejscach realizacji Programu Działania Muzeum.
- Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność długoterminowego, strategicznego planowania i ustalania priorytetów,
- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań i sumienność ich wykonywania,
- dobra organizacja własnej pracy i zdolność współpracy w zespole,
- wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania współpracowników.
Oferujemy :
- pracę w renomowanej instytucji kultury, realizującej oryginalny program działalności kulturotwórczych,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego),
- możliwość udziału w oryginalnych działaniach kulturotwórczych i w wydarzeniach kulturalnych – krajowych i międzynarodowych,
- możliwość rozwijania własnych kwalifikacji zawodowych i naukowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach zawodowych i naukowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji społecznych.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i doświadczeń społecznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Starszy specjalista ds. Promocji i animacji” należy składać do dnia 20.10.2021 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie Muzeum.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami.
Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: DOZORCA
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej.
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony.
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w soboty i niedziele).
Do podstawowych obowiązków pracownika dozoru należy:
- dokonywanie kontroli i obchodów obiektu Muzeum w celu sprawdzenia stanu zabezpieczeń mechanicznych i elektronicznych (okna, drzwi, świetliki, kamery, czujki, itp),
- sygnalizowanie o zauważonych usterkach w działaniu systemów sygnalizacji alarmowej, telewizji przemysłowej CCTV, łączności oraz urządzeń grzewczych i elektrycznych,
- prowadzenie stałego dozoru sygnałów przesyłanych z kamer TVU, systemów alarmowych i innych urządzeń elektronicznych, oraz reagowanie na te sygnały,
- przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną,
- wzywanie osób do opuszczenia terenu, obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku,
- koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe ) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu,
- prowadzenie książki służby dozorowej i innej dokumentacji,
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Muzeum,
- wykonywanie stałych prac porządkowych w sali ekspozycyjnej, pomieszczeniach biurowych oraz sanitarnych budynku Muzeum podczas nieobecności Pracownika ds. Utrzymania czystości,
- wykonywanie stałych prac porządkowych w bezpośrednim otoczeniu budynku Muzeum,
- przestrzeganie zasad należytego zachowania się oraz dbałość o wygląd,
- obsługa kasy fiskalnej, programu sprzedażowego, wystawianie faktur,
- prowadzenie ewidencji ilości osób zwiedzających,
- prowadzenie ewidencji gości oraz pracowników serwisu,
- wysoka kultura osobista przy obsłudze klienta indywidualnego i grupowego,
- przeciwdziałanie próbom dewastacji czy przejawom marnotrawstwa lub niedbalstwa,
- przestrzeganie przepisów p/poż,
- przestrzeganie dyscypliny pracy.
Umiejętności zawodowe i oczekiwania na stanowisku:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera,
- mile widziana znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach.
Oferujemy :
- umowę o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
- pracę w ambitnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres: kadry@muzeumulmow.pl do dnia 25.04.2021 r.
tel. kont. 17 783 76 22 lub 17 224 10 15
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Dozorcy przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Badań i dokumentacji
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w soboty i niedziele).
Wynagrodzenie brutto: 3 200,00 zł – 3 600,00 zł.
Do zadania Specjalisty ds. Badań i dokumentacji należeć będzie:
– tworzenie strategii działań naukowych podejmowanych przez Muzeum, w porozumieniu z Dyrektorem,
– prowadzenie i koordynacja działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej związanej m.in. z organizacją konferencji naukowych, debat publicznych i spotkań, a także prac redakcyjnych w ramach realizowanych projektów wydawniczych,
– gromadzenie napływających do Muzeum świadectw w ramach kwerend i spotkań oraz ich opracowywanie i ewidencjonowanie w formie analogowej i cyfrowej,
– prowadzenie badań i publikacja ich wyników,
– udział w konferencjach naukowo-dydaktycznych i spotkaniach popularyzujących działalność badawczą i dokumentacyjną Muzeum,
– współpraca z instytucjami i placówkami naukowymi, badawczymi, dydaktycznymi w kraju i za granicą,
– opracowywanie i realizacja projektów w zakresie naukowym,
– oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji,
– współpraca przy organizowaniu wydarzeń, przy współpracy z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania, w tym przede wszystkim pomoc w przygotowaniu niezbędnych materiałów do realizacji danej imprezy, wydarzenia kulturalnego.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
– wykształcenia wyższego na kierunku historia (mile widziany stopień doktora lub rozpoczęte studia doktoranckie),
– bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
– dorobku naukowego w postaci publikacji i wystąpień (mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów naukowych),
– pogłębionej znajomości tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum,
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność rozpoznawania priorytetów,
– dobra organizacja własnej pracy,
– umiejętność pracy pod presją czasu
– samodzielność w działaniu,
– dokładność i rzetelność,
– zaangażowanie,
Oferujemy :
– ciekawa pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
– możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym zespole.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Badań i dokumentacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Specjalista ds. Badań i dokumentacji” należy składać do dnia 31.08.2019 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami i kandydatkami.
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Promocji i animacji
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w soboty i niedziele).
Wynagrodzenie brutto: 3 200,00 zł – 3 600,00 zł.
Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:
– bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,
– współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,
– współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,
– budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,
– rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,
– opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
– współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,
– zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,
– współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,
– organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych
– opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
– organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,
– udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,
– pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,
– oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
– wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, socjologia, psychologia społeczna, nauki o sztuce i kulturze (bądź udokumentowane doświadczenie – co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),
– biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
– znajomości mediów społecznościowych,
– doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym,
– doświadczenia w promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych,
– doświadczenia pracy w branży medialnej lub kulturalnej,
– znajomości poprawnej polszczyzny, sprawnego posługiwanie się słowem (tzw. lekkie pióro),
– mile widziana znajomość programów graficznych.
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
– kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów,
– dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– zaangażowanie w powierzone zadania,
– dobra organizacja własnej pracy,
– wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
Oferujemy :
– ciekawa pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
– możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym zespole.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i animacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Specjalista ds. Promocji i animacji” należy składać do dnia 31.08.2019 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami i kandydatkami.
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w soboty i niedziele).
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wykształcenie wyższe humanistyczne (kierunki: historia, historia sztuki, dziedzictwo kulturowe, muzeologia, kulturoznawstwo, ochrona dóbr kultury, filologia), ale także studia z obszaru edukacji artystycznej, krajoznawstwa, turystyki, anglistyki oraz pedagogiki,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- posługiwanie się poprawną polszczyzną,
- znajomość tematyki poruszanej w Muzeum.
- znajomość standardów obsługi klienta,
- komunikatywność, uprzejmość, cierpliwość, znajomość savoir vivre,
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.
Do obowiązków Przewodnika muzealnego będzie należało:
- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji,
- kompleksowa informacja turystyczna dotycząca Muzeum i okolicznych destynacji turystycznych,
- dystrybucja biletów, wydawnictw i materiałów promocyjnych, przy współpracy z Dozorcą,
- obsługa fiskalna zwiedzających w sytuacjach tego wymagających,
- współpraca przy organizowaniu wydarzeń, przy współpracy z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania, w tym przede wszystkim pomoc w przygotowaniu niezbędnych materiałów i wyposażenia do realizacji danej imprezy, wydarzenia kulturalnego,
- obsługa imprez i wydarzeń kulturalnych. w tym przede wszystkim pilnowanie porządku podczas imprezy, informowanie zwiedzających o programie imprezy, rozpowszechnianie materiałów promocyjnych,
- ewidencja ruchu turystycznego i prowadzenie statystyk w porozumieniu ze Starszym Dozorcą oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
- dbałość o stan techniczny i estetyczny ekspozycji przy współpracy z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania, Pracownikiem technicznym i Dozorcą,
- współdziałanie ze Specjalista ds. Obsługi sekretariatu, Kierownikiem Działu Dokumentacji
i Upowszechniania oraz Dozorcą w zakresie regulowania ruchu turystycznego w Muzeum,
- współdziałanie z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania w zakresie inicjatyw związanych z ekspozycją,
- przestrzeganie przepisów określonych w regulaminie zwiedzania Muzeum oraz w zarządzeniach wewnętrznych Dyrektora Muzeum w sprawie zabezpieczenia i kontroli ekspozycji muzealnej;
- dbanie o bezpieczeństwo zwiedzających i ekspozycji,
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
– bardzo dobra organizacja pracy,
– umiejętność pracy w zmieniających się warunkach, także pod presją czasu,
– przejawianie inicjatywy,
– skrupulatność,
– konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
– zaangażowanie i dyspozycyjność,
– miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Przewodnika muzealnego przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14.06.2019 r. do godz. 12:00 na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: sekretariat@muzeumulmow.pl,
Kontakt w sprawie oferty:
Barbara Kwaśniak
17 783 76 22
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami.
Obowiązek informacyjny według zasad funkcjonujących od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
27 sierpnia 2019
Ostatnia modyfikacja:
25 października 2021
Autor zmian:
bkwasniak
Liczba wyświetleń strony: