Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej
im. Rodziny Ulmów w Markowej
ogłasza nabór
na stanowisko Starszy księgowy
- Liczba wakatów: 1/2 etatu
- Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku
- Umowa na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie: wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto od 3 300 zł – 3 500 zł
(w zależności od posiadanego stażu pracy oraz kwalifikacji i doświadczenia) - Termin składania ofert do: 29 września 2024 r.
- Wymagania kwalifikacyjne
- Wykształcenie wyższe
- Wymagany profil (specjalność): ekonomia, rachunkowość
- Doświadczenie zawodowe – powyżej 5 lat na podobnym stanowisku.
- Umiejętności zawodowe i oczekiwania na stanowisku:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
- dobra organizacja pracy własnej,
- dokładność, skrupulatność, terminowość,
- odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność przy realizacji zadań,
- doświadczenie w koordynowaniu i realizacji (rozliczaniu) projektów.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur oraz wyciągów bankowych,
- nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów ,prowadzenie dokumentacji,
- kontrola wydatków w projekcie, w tym planowanie i sprawozdawczość,
- koordynowanie działań w celu prawidłowego dokonywania rozliczeń,
- opracowywanie zestawień i udział w sprawozdawczości,
- inne prace zlecone przez Głównego Księgowego.
- Odpowiedzialność pracownika:
- ponoszenie odpowiedzialności służbowej za niedopełnienie swoich obowiązków służbowych lub przekroczenie uprawnień wynikających z zakresu czynności.
- odpowiadanie za rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych spraw.
- sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem Muzeum,
- Kandydat powinien posiadać umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
- Pożądane cechy kandydata:
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zmieniających się warunkach, także pod presją czasu,
- skrupulatność,
- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- zaangażowanie i dyspozycyjność,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Oferujemy:
- satysfakcjonującą pracę w renomowanej samorządowej instytucji kultury,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji, uwzględniając szczegółowy przebieg kariery zawodowej oraz klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Starszy Księgowy w Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwały dyrektywy 95/46/WE, a także ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 29.09.2024 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl ,
Kontakt w sprawie oferty:
Ewa Duda
17 783 76 20
Uprzejmie informujemy, że na podstawie otrzymanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15-21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Markowa, dnia 12.09.2024 r.
Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko: Pracownik techniczno-administracyjny
- Liczba wakatów: 1 etat
- Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku
- Wynagrodzenie: wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto od 3 600 zł – 4 600 zł
(w zależności od posiadanego stażu pracy oraz kwalifikacji i doświadczenia) - Termin składania ofert do: 26 lutego 2023 r.
- Wymagania:
- posiadanie wykształcenia co najmniej średniego technicznego,
- orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych,
- doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych,
- znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- mile widziana znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie,
- umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane
- prawo jazdy kat. „B”.
- Do obowiązków Pracownika technicznego będzie należało:
- współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
- opisywanie faktur za dostawy oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego,
- realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,
- opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,
- przygotowywanie harmonogramu czynności kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie,
- wykonywanie systematycznych przeglądów eksploatacyjnych, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: wzywanie serwisów wykonujących przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,
- kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,
- zgłaszanie awarii serwisom zewnętrznym – nadzór nad utrzymaniem w ciągłym ruchu urządzeń i instalacji: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformatycznych, p.poż., itp.,
- monitorowanie pracy zewnętrznych firm wykonujących usługi na terenie obiektu i zapewnianie im wsparcia, w razie potrzeby, umożliwiając im realizację usług określonych w zleceniach i umowach,
- prowadzenia ewidencji awarii, zleconych napraw oraz wykonywanie raportów z wykonywanych prac, prowadzenie i przechowywanie kopii dokumentacji technicznej, protokołów z przeglądów i napraw serwisowych,
- prowadzenie rejestru umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,
- kontrola wyposażenia w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP, np. ustalenie szacunkowej wartości zamówienia, analiza cen rynkowych, sporządzanie zapytań ofertowych,
- opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,
- przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,
- prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,
- sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;
- archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,
- nadzór nad eksploatacją samochodu służbowego marki Hyundai I30,
- prowadzenie ewidencji, rozliczanie i przechowywanie druków Kart drogowych,
- sprawdzanie i rozliczanie Kart drogowych,
- dbałość o stan techniczny samochodu służbowego oraz przestrzeganie terminów i uczestnictwo w przeglądach serwisowych i technicznych pojazdu.
Kandydat powinien posiadać umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
- Pożądane cechy kandydata:
– bardzo dobra organizacja pracy,
– umiejętność pracy w zmieniających się warunkach, także pod presją czasu,
– przejawianie inicjatywy,
– skrupulatność,
– konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
– zaangażowanie i dyspozycyjność,
– miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Oferujemy :
– satysfakcjonującą pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym i zgranym zespole.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Pracownik techniczny przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 26.02.2023 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl ,
Kontakt w sprawie oferty:
Barbara Kwaśniak
17 783 76 22
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że na podstawie otrzymanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15-21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Markowa, dnia 08.02.2023 r.
Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej ogłasza nabór kandydatów do pracy
w Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej 37-120 Markowa 1487
na stanowisko Pracownik techniczny
- Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 etat; 40 godzin tygodniowo
- Termin składania ofert do: 8 stycznia 2023 r.
- Wymagania:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie wykształcenia co najmniej średniego technicznego,
- przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych,
- doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych,
- mile widziana znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach,
- znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- mile widziana znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie,
- umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane
- prawo jazdy kat. „B”.
- Do obowiązków Pracownika technicznego będzie należało:
- współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
- realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,
- opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,
- przygotowywanie harmonogramu czynności kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie,
- wykonywanie systematycznych przeglądów eksploatacyjnych, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,
- kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,
- zgłaszanie awarii serwisom zewnętrznym – nadzór nad utrzymaniem w ciągłym ruchu urządzeń i instalacji: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformatycznych, p.poż., itp.,
- monitorowanie pracy zewnętrznych firm wykonujących usługi na terenie obiektu i zapewnianie im wsparcia, w razie potrzeby, umożliwiając im realizację usług określonych w zleceniach i umowach,
- prowadzenia ewidencji awarii, zleconych napraw oraz wykonywanie raportów z wykonywanych prac, prowadzenie i przechowywanie kopii dokumentacji technicznej, protokołów z przeglądów i napraw serwisowych,
- prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,
- usuwanie drobnych usterek różnego rodzaju nie wymagających ingerencji wyspecjalizowanych firm serwisowych,
- kontrola wyposażenia w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,
- opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,
- przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,
- udział w przygotowywaniu przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych,
- prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,
- uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,
- udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
- udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;
- archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,
- archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
- nadzór nad eksploatacją samochodu służbowego marki Hyundai I30,
- prowadzenie ewidencji, rozliczanie i przechowywanie druków Kart drogowych,
- sprawdzanie i rozliczanie Kart drogowych,
- przechowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i protokołów przekazania auta służbowego,
- dbałość o stan techniczny samochodu służbowego oraz przestrzeganie terminów i uczestnictwo w przeglądach serwisowych i technicznych pojazdu.
Kandydat powinien posiadać umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
- Pożądane cechy kandydata:
– bardzo dobra organizacja pracy,
– umiejętność pracy w zmieniających się warunkach, także pod presją czasu,
– przejawianie inicjatywy,
– skrupulatność,
– konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
– zaangażowanie i dyspozycyjność,
– miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Oferujemy :
– satysfakcjonującą pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym i zgranym zespole.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie życiorysu (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Pracownik techniczny przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 08.01.2023 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl ,
Kontakt w sprawie oferty:
Barbara Kwaśniak
17 783 76 22
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że na podstawie otrzymanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starszy specjalista ds. współpracy naukowej MPRŻ – redaktor naukowy rocznika muzealnego
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na 1/2 etatu, na czas określony,
Godziny pracy w systemie podstawowym – od poniedziałku do piątku
Zadania Starszy specjalista ds. współpracy naukowej MPRŻ – redaktor naukowy rocznika muzealnego polegać będą na:
- inicjowanie i koordynowanie projektów badawczych Muzeum,
- redagowanie wydawanego przez Muzeum rocznika naukowego i koordynowanie jego wydawania,
- samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych od etapu koncepcji do druku, w tym m.in.: opracowanie koncepcji rocznika naukowego, kompletowanie zespołu współpracowników, współpraca z autorami, recenzentami, tłumaczami, redaktorami merytorycznymi i językowymi, korektorami, składaczami, grafikami i drukarniami,
- nadzór nad jakością zlecanych prac i ich terminową realizacją,
- tworzenie kosztorysów książek oraz harmonogramów pracy nad projektami wydawniczymi,
- pozyskiwanie praw do tekstów i ilustracji,
- prowadzenie dokumentacji finansowej i administracyjnej w zakresie realizowanych zadań,
- samodzielna redakcja językowa i korekta wybranych tekstów,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i budowanie relacji publicznych Muzeum,
- współtworzenie planów działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
- współtworzenie koncepcji wydarzeń kulturotwórczych i działalności edukacyjnych Muzeum,
- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
- współpraca przy tworzeniu wystaw i organizacji odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń muzealnych,
- udział w przedsięwzięciach promocyjnych Muzeum,
- oprowadzanie gości Muzeum po Ekspozycji stałej oraz prezentacja publiczności muzealnej wystaw czasowych i informatoriów udostępnionych na terenie Muzeum lub w miejscach realizacji Programu Działania Muzeum.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
- obowiązkowo:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość co najmniej jednego języka krajów Europy Środkowo-Wschodniej,
- umiejętność poprawnego stosowania języka polskiego, sprawnego posługiwanie się słowem
(w tekście i wystąpieniach publicznych), - znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności Muzeum,
- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań i sumienność ich wykonywania,
- dobra organizacja własnej pracy i zdolność współpracy w zespole.
2. fakultatywnie:
- wiedza i umiejętności praktyczne w zakresie prowadzenia procesu wydawniczego,
- doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym,
- doświadczenia w promocji wydarzeń naukowych, edukacyjnych lub artystycznych,
- wskazana znajomość programów graficznych.
Oferujemy :
- pracę w renomowanej instytucji kultury, realizującej oryginalny program działalności kulturotwórczych,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość udziału w oryginalnych działaniach kulturotwórczych i w wydarzeniach kulturalnych – krajowych i międzynarodowych,
- możliwość rozwijania własnych kwalifikacji zawodowych i naukowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach zawodowych i naukowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji społecznych.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty:
- pisemne zgłoszenie do konkursu zawierające uzasadnienie kandydowania na stanowisko Starszego specjalisty ds. współpracy naukowej MPRŻ – redaktora naukowego rocznika muzealnego,
- CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i doświadczenia oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszy specjalista ds. współpracy naukowej MPRŻ – redaktor naukowy rocznika muzealnego przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem w tytule „Starszy specjalista ds. współpracy naukowej MPRŻ – redaktor naukowy rocznika muzealnego” należy składać do dnia 14.12.2022 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej, 37-120 Markowa 1487 lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy. Etap pierwszy polegał będzie na przesłaniu zgłoszeń i ocenie formalnej złożonych aplikacji. Wybrane osoby spełniające wymagania zostaną̨ zaproszone do udziału w drugim etapie rekrutacji, który polegał będzie na rozmowie kwalifikacyjnej oraz przedstawieniu przez kandydata pisemnej oferty prezentującej swoje zaangażowanie w rozwój Muzeum w przedmiotowym zakresie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami i kandydatkami.
STARSZY SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI – NABÓR ZAKONCZONY
- Nazwa stanowiska pracy: Starszy specjalista ds. Promocji i animacji
- Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
- Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
- Godziny pracy w systemie podstawowym – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
- Wymagania niezbędne
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
- wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, nauki polityczne, socjologia, psychologia społeczna, kulturozmawstwo (bądź udokumentowane doświadczenie – co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),
- biegłej znajomości – w mowie i piśmie – języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego,
- znajomości funkcjonowania mediów społecznościowych,
- doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym,
- doświadczenia w promocji wydarzeń naukowych, edukacyjnych lub artystycznych,
- doświadczenia pracy w medium prasowym, radiowym lub telewizyjnym, ewentualnie w innej instytucji komunikacji społecznej lub w instytucji kultury (preferowane doświadczenie pracy w muzeum lub innej instytucji kultury pamięci),
- umiejętności poprawnego stosowania języka polskiego, sprawnego posługiwanie się słowem (w tekście i wystąpieniach publicznych)
- wskazana znajomość programów graficznych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Zadania Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na zarządzaniu komunikacją społeczną i działalnością promocyjną Muzeum w szczególności poprzez:
- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i budowanie relacji publicznych Muzeum,
- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,
- bieżąca obsługa mediów społecznościowych Muzeum,
- tworzenie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a publicznością muzealną, w tym w szczególności integracja społeczności i sieci współpracowników oraz tworzenie towarzystwa przyjaciół Muzeum,
- upowszechnianie informacji o Programie i promowanie działalności Muzeum,
- opracowywanie i tworzenie planów działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania i opracowywanie treści promocyjnych oraz współpraca w ich publikowaniu,
- koordynacja tworzenia materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,
- współtworzenie planów realizacji Programu Działania Muzeum w zakresie komunikacji społecznej i promocji,
- współtworzenie koncepcji wydarzeń kulturotwórczych i działalności edukacyjnych Muzeum,
- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
- współpraca przy tworzeniu wystaw i organizacji odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń muzealnych,
- udział w przedsięwzięciach promocyjnych Muzeum,
- oprowadzanie gości Muzeum po Ekspozycji stałej oraz prezentacja publiczności muzealnej wystaw czasowych i informatoriów udostępnionych na terenie Muzeum lub w miejscach realizacji Programu Działania Muzeum.
- Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność długoterminowego, strategicznego planowania i ustalania priorytetów,
- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań i sumienność ich wykonywania,
- dobra organizacja własnej pracy i zdolność współpracy w zespole,
- wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania współpracowników.
Oferujemy :
- pracę w renomowanej instytucji kultury, realizującej oryginalny program działalności kulturotwórczych,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego),
- możliwość udziału w oryginalnych działaniach kulturotwórczych i w wydarzeniach kulturalnych – krajowych i międzynarodowych,
- możliwość rozwijania własnych kwalifikacji zawodowych i naukowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach zawodowych i naukowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji społecznych.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i doświadczeń społecznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Starszy specjalista ds. Promocji i animacji” należy składać do dnia 20.10.2021 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie Muzeum.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami.
Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: DOZORCA
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej.
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony.
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu (praca w soboty i niedziele).
Do podstawowych obowiązków pracownika dozoru należy:
- dokonywanie kontroli i obchodów obiektu Muzeum w celu sprawdzenia stanu zabezpieczeń mechanicznych i elektronicznych (okna, drzwi, świetliki, kamery, czujki, itp),
- sygnalizowanie o zauważonych usterkach w działaniu systemów sygnalizacji alarmowej, telewizji przemysłowej CCTV, łączności oraz urządzeń grzewczych i elektrycznych,
- prowadzenie stałego dozoru sygnałów przesyłanych z kamer TVU, systemów alarmowych i innych urządzeń elektronicznych, oraz reagowanie na te sygnały,
- przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną,
- wzywanie osób do opuszczenia terenu, obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku,
- koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe ) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu,
- prowadzenie książki służby dozorowej i innej dokumentacji,
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Muzeum,
- wykonywanie stałych prac porządkowych w sali ekspozycyjnej, pomieszczeniach biurowych oraz sanitarnych budynku Muzeum podczas nieobecności Pracownika ds. Utrzymania czystości,
- wykonywanie stałych prac porządkowych w bezpośrednim otoczeniu budynku Muzeum,
- przestrzeganie zasad należytego zachowania się oraz dbałość o wygląd,
- obsługa kasy fiskalnej, programu sprzedażowego, wystawianie faktur,
- prowadzenie ewidencji ilości osób zwiedzających,
- prowadzenie ewidencji gości oraz pracowników serwisu,
- wysoka kultura osobista przy obsłudze klienta indywidualnego i grupowego,
- przeciwdziałanie próbom dewastacji czy przejawom marnotrawstwa lub niedbalstwa,
- przestrzeganie przepisów p/poż,
- przestrzeganie dyscypliny pracy.
Umiejętności zawodowe i oczekiwania na stanowisku:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera,
- mile widziana znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach.
Oferujemy :
- umowę o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
- pracę w ambitnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres: kadry@muzeumulmow.pl do dnia 25.04.2021 r.
tel. kont. 17 783 76 22 lub 17 224 10 15
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Dozorcy przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. Promocji i Animacji
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu,
Wynagrodzenie brutto: 3 400,00 zł – 4 000,00 zł.
Zadania Specjalisty ds. Promocji i Animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:
– bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,
– współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,
– współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,
– budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,
– rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,
– opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
– współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,
– zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,
– współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,
– organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych
– opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
– organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,
– udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,
– pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,
– oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
– wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, socjologia, psychologia społeczna, nauki o sztuce i kulturze (bądź udokumentowane doświadczenie – co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),
– bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
– znajomości mediów społecznościowych,
– doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym,
– doświadczenia w promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych,
– doświadczenia pracy w branży medialnej lub kulturalnej,
– znajomości poprawnej polszczyzny, sprawnego posługiwanie się słowem (tzw. lekkie pióro),
– mile widziana znajomość programów graficznych.
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
– kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów,
– dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– zaangażowanie w powierzone zadania,
– dobra organizacja własnej pracy,
– wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
Oferujemy :
– ciekawa pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
– możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym zespole.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem w tytule „Specjalista ds. Promocji i Animacji” należy składać do dnia 23.02.2020 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami i kandydatkami.
Specjalista ds. Badań i Dokumentacji
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
Godziny pracy w systemie równoważnym – wg harmonogramu,
Wynagrodzenie brutto: 3 400,00 zł – 4 000,00 zł.
Do zadania Specjalisty ds. Badań i Dokumentacji należeć będzie:
– tworzenie strategii działań naukowych podejmowanych przez Muzeum, w porozumieniu z Dyrektorem i Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
– prowadzenie i koordynacja działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej związanej m.in. z organizacją konferencji naukowych, debat publicznych i spotkań, a także prac redakcyjnych w ramach realizowanych projektów wydawniczych,
– gromadzenie napływających do Muzeum świadectw w ramach kwerend i spotkań oraz ich opracowywanie i ewidencjonowanie w formie analogowej i cyfrowej,
– prowadzenie badań i publikacja ich wyników,
– udział w konferencjach naukowo-dydaktycznych i spotkaniach popularyzujących działalność badawczą i dokumentacyjną Muzeum,
– współpraca z instytucjami i placówkami naukowymi, badawczymi, dydaktycznymi w kraju i za granicą,
– opracowywanie i realizacja projektów w zakresie naukowym,
– oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji,
– współpraca przy organizowaniu wydarzeń, w porozumieniu z Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania, w zakresie merytorycznym.
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
– wykształcenia wyższego na kierunku historia, archiwistyka, humanistyka (mile widziany stopień doktora lub rozpoczęte studia doktoranckie),
– bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
– dorobku naukowego w postaci publikacji i wystąpień (mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów naukowych),
– pogłębionej znajomości tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum,
– łatwości wystąpień publicznych, sprawności w tworzeniu wypowiedzi pisemnych,
– umiejętności realizacji samodzielnych projektów,
– umiejętności redagowania procedur i zarządzeń wewnętrznych,
– znajomości przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach.
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność rozpoznawania priorytetów,
– dobra organizacja własnej pracy,
– umiejętność pracy pod presją czasu
– samodzielność w działaniu,
– dokładność, rzetelność,
– zaangażowanie,
– terminowość.
Oferujemy :
– ciekawa pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
– możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym zespole.
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego oraz CV
z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Specjalista ds. Badań i Dokumentacji” należy składać do dnia 23.02.2020 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami i kandydatkami.
Obowiązek informacyjny według zasad funkcjonujących od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
29 maja 2019
Ostatnia modyfikacja:
12 września 2024
Autor zmian:
bkwasniak
Liczba wyświetleń strony: