ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę utrzymania zieleni wokół obiektu Muzeum w 2020 r. – Postępowanie rozstrzygnięte

Markowa, 30.01.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na usługę utrzymania zieleni wokół obiektu Muzeum, położonego w miejscowości Markowa,

w gminie Markowa, w powiecie łańcuckim.

 

1. Zamawiający:

Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej

Markowa 1487

37-120  Markowa

NIP 8151802405

 

2. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie § 5 ust. 2 pkt 2) Zarządzenia
nr 10/2017 Dyrektora Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z dnia 12 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej.

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu zieleni wokół obiektu Muzeum, położonego w miejscowości Markowa, w gminie Markowa, tj. na koszeniu trawnika, wertykulacji trawnika, nawożeniu roślin, oprysku trawnika przeciwko chwastom (ochrona chemiczna), pieleniu rabat (ochrona mechaniczna), ochronie roślin, ściółkowaniu uzupełniającym, sadzeniu uzupełniającym drzew i krzewów oraz ochronie chemicznej przeciwko szkodnikom drzew i krzewów.

Usługa polegająca na utrzymaniu zieleni wokół obiektu Muzeum obejmuje:

  1. trawniki – ok. 692,00 m2,
  2. powierzchnie obsadzone irgą rozesłaną – ok. 256,00 m2,
  3. powierzchnie obsadzone żywopłotem – 52,00 m2,
  4. drzewka: jabłoń rajska i wiśnia piłkowana – 55 szt.

 

3.2  Warunki wykonania zamówienia:

  1. koszenie trawnika kosiarką spalinową – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w okresie intensywnego wzrostu, wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem wykoszonej trawy we własnym zakresie każdorazowo po wykonaniu przycięcia trawy.
  2. wertykulacje trawnika wertykulatorem spalinowym, co najmniej – 1 raz w okresie obowiązywania umowy.
  3. nawożenie roślin i wapnowanie, co najmniej – 4 razy w okresie obowiązywania umowy, usługa wraz z kosztem zakupu nawozu, zasilanie nawozami według zalecenia nawozowego do sprawozdania z badań, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (o dokładnym terminie nawożenia należy poinformować Zamawiającego w celu kontroli prowadzonych prac).
  4. oprysk trawnika przeciwko chwastom – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż trzy razy w okresie obowiązywania umowy,
  5. uzupełnianie ubytków kory w miarę potrzeb,
  6. uzupełnianie ubytków w postaci dosiania trawy,
  7. pielenie rabat – co najmniej 8 razy w okresie obowiązywania umowy,
  8. ochrona roślin (cięcia pielęgnacyjne i formujące, oprysk przeciwko chwastom oraz szkodnikom) – co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy,
  9. ściółkowanie uzupełniające – w razie zaistniałych ubytków,
  10. sadzenie uzupełniające drzew i krzewów – w razie zaistniałych ubytków,
  11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji powyższych czynności systematycznie, stosownie do wzrostu drzew, krzewów i trawy, wynikającego z okresu wegetacji roślin, według harmonogramu prac, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz niezbędne materiały do realizacji zamówienia,
  13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac z najwyższą starannością, w sposób fachowy i terminowy,
  14. Wykonawca odpowiada za utrzymanie ładu i porządku na terenie prowadzonych prac oraz pełne zabezpieczenie warunków BHP,
  15. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po wykonaniu prac a także wywiezienia we własnym zakresie: trawy, gałęzi, konarów i wszelkich innych pozostałości.

 

4. Termin realizacji:

Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na okres od 13.03.2020 r. do 30.11.2020 r.

 

5. Termin związania ofertą:

Złożona przez Wykonawcę oferta będzie ważna przez okres  15 dni od terminu składania ofert.

 

6. Rozliczenie za wykonanie usługi:

Zamawiający będzie wpłacał należność przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wystawionej prawidłowo faktury, potwierdzającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą wystawienia faktury będzie każdorazowo, bezusterkowy protokół odbioru wykonanych prac.

 

7. Kryterium wyboru oferty:
7.1 Kryterium wyboru oferty jest cena brutto za usługę (cena – 100%).
7.2 Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego.
7.3 Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym koszty dojazdu Wykonawcy do budynku Muzeum oraz wszystkie inne koszty prac i materiałów koniecznych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy.

 

8. Opis sposobu przygotowania oferty:

8.1   Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie na      formularzu   ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

8.2   Oferta musi być złożona jako skan formy pisemnej, bądź w formie pisemnej oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

8.3   Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej – dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.4   W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem” i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

8.5   Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

8.6   Wykonawca składając ofertę powinien wpisać w temacie wiadomości email, bądź też w przypadku wyboru złożenia oferty w formie pisemnej, zamieścić na kopercie lub innym opakowaniu, oznaczenie zgodnie z poniższym:

„Oferta na usługę utrzymania zieleni dla Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej”.

8.7  O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają możliwości sprzętowe i ludzkie  oraz wiedzę umożliwiającą realizację zamówienia. Zamawiający nie zapewnia sprzętu, urządzeń, materiałów zawiązanych z realizacją zamówienia.

8.8   Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.

8.9   Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

8.10 Oferty niespełniające wymogów formalnych, określonych przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.

 

9. Miejsce i termin złożenia oferty:

9.1  Oferta może być złożona osobiście w sekretariacie Muzeum, mieszczącym się w jego siedzibie pod adresem Markowa 1487, wysłana drogą pocztową  lub   e-mailową: sekretariat@muzeumulmow.pl

do dnia 20.02.2020 r. do godz. 14:00.

9.2  Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9.3   Oferty złożone po wskazanym w zapytaniu terminie będą podlegały odrzuceniu i nie będą dopuszczone do oceny.

9.4.  O wynikach postępowania powiadomieni zostaną Wykonawcy, którzy złożą ofertę w wyznaczonym terminie.

9.5.  Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi 21.02.2020 r. o godz. 9:00, o czym Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni. Wskazany termin może ulec wydłużeniu w sytuacji badania ofert.

 

10. Zawarcie umowy:
10.1 Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 4 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
10.2 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród    pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

11. Unieważnienie postępowania:

11.1 Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.

11.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

12. W sprawach nieuregulowanych zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.

 

13. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego w sprawie zapytania ofertowego:

Piotr Tarnawski – Pracownik techniczny

Tel. 17 783 7623; 17 224 10 15

e-mail: piotr.tarnawski@muzeumulmow.pl

 

14. Załączniki:

  • Załącznik nr 1 – wyniki badań gleby,
  • Załącznik nr 2 – harmonogram,
  • Załącznik nr 3 – formularz ofertowy,
  • Załącznik nr 4 – wzór umowy.

 

 

Zapytanie ofertowe utrzymanie zieleni w MPRZ 2020

Załącznik nr 3 – formularz ofertowy

Skip to content

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. more information

Ta strona używa ciasteczek (cookies), które użytkownikom ułatwiają nawigację, a nam pozwalają doskonalić serwis. Możesz wyłączyć mechanizm obsługi cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij