- Nazwa stanowiska pracy: Starszy specjalista ds. Promocji i animacji
- Miejsce wykonywania pracy: Muzeum w Markowej
- Umowa o pracę na pełny etat, na czas określony,
- Godziny pracy w systemie podstawowym – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
- Wymagania niezbędne
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:
- wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, nauki polityczne, socjologia, psychologia społeczna, kulturozmawstwo (bądź udokumentowane doświadczenie – co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),
- biegłej znajomości – w mowie i piśmie – języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego,
- znajomości funkcjonowania mediów społecznościowych,
- doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym lub edukacyjnym,
- doświadczenia w promocji wydarzeń naukowych, edukacyjnych lub artystycznych,
- doświadczenia pracy w medium prasowym, radiowym lub telewizyjnym, ewentualnie w innej instytucji komunikacji społecznej lub w instytucji kultury (preferowane doświadczenie pracy w muzeum lub innej instytucji kultury pamięci),
- umiejętności poprawnego stosowania języka polskiego, sprawnego posługiwanie się słowem (w tekście i wystąpieniach publicznych)
- wskazana znajomość programów graficznych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Zadania Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na zarządzaniu komunikacją społeczną i działalnością promocyjną Muzeum w szczególności poprzez:
- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i budowanie relacji publicznych Muzeum,
- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,
- bieżąca obsługa mediów społecznościowych Muzeum,
- tworzenie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a publicznością muzealną, w tym w szczególności integracja społeczności i sieci współpracowników oraz tworzenie towarzystwa przyjaciół Muzeum,
- upowszechnianie informacji o Programie i promowanie działalności Muzeum,
- opracowywanie i tworzenie planów działań marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,
- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania i opracowywanie treści promocyjnych oraz współpraca w ich publikowaniu,
- koordynacja tworzenia materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,
- współtworzenie planów realizacji Programu Działania Muzeum w zakresie komunikacji społecznej i promocji,
- współtworzenie koncepcji wydarzeń kulturotwórczych i działalności edukacyjnych Muzeum,
- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,
- współpraca przy tworzeniu wystaw i organizacji odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń muzealnych,
- udział w przedsięwzięciach promocyjnych Muzeum,
- oprowadzanie gości Muzeum po Ekspozycji stałej oraz prezentacja publiczności muzealnej wystaw czasowych i informatoriów udostępnionych na terenie Muzeum lub w miejscach realizacji Programu Działania Muzeum.
- Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność długoterminowego, strategicznego planowania i ustalania priorytetów,
- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań i sumienność ich wykonywania,
- dobra organizacja własnej pracy i zdolność współpracy w zespole,
- wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania współpracowników.
Oferujemy :
- pracę w renomowanej instytucji kultury, realizującej oryginalny program działalności kulturotwórczych,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego),
- możliwość udziału w oryginalnych działaniach kulturotwórczych i w wydarzeniach kulturalnych – krajowych i międzynarodowych,
- możliwość rozwijania własnych kwalifikacji zawodowych i naukowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach zawodowych i naukowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji społecznych.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i doświadczeń społecznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego specjalisty ds. Promocji i animacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule „Starszy specjalista ds. Promocji i animacji” należy składać do dnia 20.10.2021 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie Muzeum.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami.
Obowiązek informacyjny według zasad funkcjonujących od 25 maja 2018 r. Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).