Dyrektor Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej ogłasza nabór kandydatów do pracy
w Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej 37-120 Markowa 1487
na stanowisko Pracownik techniczny
- Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 etat; 40 godzin tygodniowo
- Termin składania ofert do: 8 stycznia 2023 r.
- Wymagania:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie wykształcenia co najmniej średniego technicznego,
- przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych,
- doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych,
- mile widziana znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach,
- znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- mile widziana znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie,
- umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane
- prawo jazdy kat. „B”.
- Do obowiązków Pracownika technicznego będzie należało:
- współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
- realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,
- opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,
- przygotowywanie harmonogramu czynności kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie,
- wykonywanie systematycznych przeglądów eksploatacyjnych, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,
- kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,
- zgłaszanie awarii serwisom zewnętrznym – nadzór nad utrzymaniem w ciągłym ruchu urządzeń i instalacji: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformatycznych, p.poż., itp.,
- monitorowanie pracy zewnętrznych firm wykonujących usługi na terenie obiektu i zapewnianie im wsparcia, w razie potrzeby, umożliwiając im realizację usług określonych w zleceniach i umowach,
- prowadzenia ewidencji awarii, zleconych napraw oraz wykonywanie raportów z wykonywanych prac, prowadzenie i przechowywanie kopii dokumentacji technicznej, protokołów z przeglądów i napraw serwisowych,
- prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,
- usuwanie drobnych usterek różnego rodzaju nie wymagających ingerencji wyspecjalizowanych firm serwisowych,
- kontrola wyposażenia w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,
- opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,
- przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,
- udział w przygotowywaniu przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych,
- prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,
- uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,
- udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
- udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;
- archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,
- archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
- nadzór nad eksploatacją samochodu służbowego marki Hyundai I30,
- prowadzenie ewidencji, rozliczanie i przechowywanie druków Kart drogowych,
- sprawdzanie i rozliczanie Kart drogowych,
- przechowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i protokołów przekazania auta służbowego,
- dbałość o stan techniczny samochodu służbowego oraz przestrzeganie terminów i uczestnictwo w przeglądach serwisowych i technicznych pojazdu.
Kandydat powinien posiadać umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
- Pożądane cechy kandydata:
– bardzo dobra organizacja pracy,
– umiejętność pracy w zmieniających się warunkach, także pod presją czasu,
– przejawianie inicjatywy,
– skrupulatność,
– konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
– zaangażowanie i dyspozycyjność,
– miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,
– wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Oferujemy :
– satysfakcjonującą pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury,
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę po pozytywnej weryfikacji w trakcie okresu próbnego,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w ambitnym i zgranym zespole.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie życiorysu (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Pracownik techniczny przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).”
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 08.01.2023 r. na adres:
Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej
37-120 Markowa 1487
lub na adres e-mail: kadry@muzeumulmow.pl ,
Kontakt w sprawie oferty:
Barbara Kwaśniak
17 783 76 22
Oferta dostępna na stronie: http://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Uprzejmie informujemy, że na podstawie otrzymanych aplikacji skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Obowiązek informacyjny RODO
Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1- zwane dalej RODO, informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej z siedzibą w Markowej 1487, 37-120 Markowa, tel. 17 224 10 15, email: sekretariat@muzeumulmow.pl .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: numer tel. 17 224 10 15, email: iodo@muzeumulmow.pl .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15-21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00- 193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Markowa, dnia 22.12.2022 r.